26 oktober 2008

Design fixad

Ja nu har jag fått ordning på en helt skaplig design enligt mig.
Är nöjd som bara den och tog lite hjälp av folk, Madeleine bland annat.
Jag lär mig sakta men säkert mer och mer av denna sida så ja, det går framåt.

Just nu pratar jag i telefon med Linn och jag är jätte hungrig, funderar på fixa lite mat och sedan sova. Eller kanske vara lite mer social mot Madeleine får se om jag orkar. Linn är extremt flummig och tjatar en massa om att sova och en massa annat trams, frågade för ett tag sen vad hon går på och fick ett jätte dumt svar som golvet. Jo men det är ju faktiskt sant. Hon traskar ju omkring på golvet/marken när hon går och ja tydligen var det jätte roligt för vi båda skratta sönder. Eller jag skrattade nog mest åt Linn för att hon skratta. Haha!

Imorgon, eller igentligen idag är det söndag. Jag ska upp tidigt och följa med pappa till Per och Jenny, om jag orkar så säga och inte stänger av mobilen när pappa ringer och väcker mig. Bad ju honom att göra det då jag annars inte kommer lyckas ta mig upp ur min sköna säng. Och förut idag slog det faktiskt mig att det är lov. Ja det tog ett tag och Madeleine skrattade en hel del åt det. Men jappjapp så kan det vara när man har tankarna på annat.

Cacci

Inga kommentarer: