29 oktober 2008

Grattis i efterskott lillasyster,

Som sagt igår fyllde min söta lillasyster 13år, liksom redan? Nyss var hon en liten snorunge som sprang omkring och skrek hit och dit. Nu är hon 13år och skitsnygg. Hon bör ha lätt och få killar men ungen är inte intresserad i killar ens o.o Till och med jag hade haft fler killar än syrran vid den åldern. Det är lite sjukt hur olika vi är men endå hur mycket ungen tar efter mig. Men det är ju klart, jag är ju hennes snygga storasyster så någon måste hon ju ha och ta efter. Alltså mig ;) Okej nu låter jag extremt ego, men vafan ibland får man vara det.

Syster fick sjukt mycket pengar igår, och i söndags hade hon firats hos sin pappa. Där hade hon fått ennu mer prylar än vad hon behöver, typ en Ipod, med hörlurar för flera tusen, ja sure. Men det ända Emelie gjort är att dampa över hur svårt system det är att lägga in låtar på den. Skillat lixom! Hon kunde ju fått en helt vanlig mp3 spelare som skulle funkat mycket bättre ju. Haha! Och något som chockar mig är att Emelie faktiskt fick något hon tycker om av mormor. En Tokio Hotel poster! Lixom sen när köper mormor saker man gillar? Man har ju faktiskt bara fått skräpsaker, men ja nu har hon iallafall lyckats köpa något bra åt Emelie. Kunde inte jag fått den postern när jag var ett galet fan av Tokio Hotel? Fast nu skulle jag inte behöva den alls, mitt rum är fullt med posters, som ska åka ner någon dag då jag orkar lägga energi på det! Haha!

Och vi får ju inte glömma att världens bästa lilla moster var här igår med morfar. Åh gud ungen är ju underbart GALEN!! Seriöst, jag fick fixa om mitt hår hela tiden. För att hon skulle platta och ruffsa till och förstöra det hela tiden. Så ja kunde inte få mitt hår ligga bra med mycket fluff. Det var nästan synd om mig, och vad hon knuffas hela tiden o nyper en. Ajajaj! Och så snor hon ens mobil oxå, för att läsa ens sms! Hallå barnförbjudet för ungar på 10år! Haha ! :) Jagade in henne i badrummet för att få tag på min mobil, och det slutade i hårsprayskrig och att jag vann tillbaka min mobil. Ja dagen igår var guldvärd trots att jag mest satt framför datan och lyssnade på musik. Märkte knappt alla som kom och gick. Vilket var skönt :)

Cacci

Inga kommentarer: