29 november 2008

Lördag - Bebisarna

Lördag, det är helg! Och jag vaknar supertidigt. En självklarhet. Ursh men jag är förkyld så vakna av att jag var täppt i näsan. Så gick in till mamma och hämtade närspray och försökte somna om. Lyckades inte att somna om. Gick upp fixade frukost o satte mig vid datan. Efter ett tag städade jag lite smått hos bebisarna och badade dem. Städningen uppskattades men inte ett bad. Men det behövs minst ett bad i månaden för att pälsen inte ska lukta illa, även om dem kan tvätta sig själva får dem inte bort allt.


Jag kan fortfarande inte sluta skratta åt det patetiska fanet som skrek sönder när Johan sjöng igår i idol, eller när hon fick komma upp på scenen. Det är så tragiskt, så pinsamt. Att man nästan skäms över det. Herregud bara, hon kommer få leva med det hela livet! Jag har träffat på en hel del kända människor, men jag har aldrig betett mig sådär mot dem! Ursh Johan såg ju riktigt skräckslagen ut.


På tal om inget så måste jag få säga grattis till min mamma som idag har vart rökfri i fem år! Det är så jävla bra! Jag har en duktig duktig mamma :) Och måste oxå säga grattis till min katt o.o Idag blir han 19½ år o.o REDAN ! Jag har levt med katten hela mitt liv. Hehe!


Cacci

Inga kommentarer: