26 november 2008

Onsdag - Nu är det jul

Ja nu är det äkta julkänsla här hemma. Ljusstakarna är uppe i alla fönster, julgardiner, julstjärnor fast klistrade på fönsterna och det hänger guldiga julkulor i fönsterna oxå. Det är så mysigt. Och idag vaknade jag upp av att mamma spelade julmusik. Hur mysigt är inte det. Okej det var rätt sent, runt klockan ett kanske men idag har jag ingen skola :) Det är buffertdag och jag har ingenting att ta igen, woho det är status till mig.

Idag ska jag bara ta det lugnt, går omkring i myskläder o fluffigt trollhår haha! Ska hjälpa mamma att baka lussekatter sen, det är mysmys. Ska nog leta reda på en tomteluva oxå o vara riktigt snygg! haha. Åhja jag älskar att skriva omoget som nu typ. Men ah. Håller även på att fixar photoshop cs3 fast jag vill hällre ha photoshop design. Jaja det löser sig :)

Cacci

Inga kommentarer: