27 november 2008

Torsdag - Äntligen är designen klar!

Åh igår kväll satt jag o mixtrade i photoshop och nu är min header klar. Ja jag vill bara ha något enkelt det är snyggast så! Tkr jag då. Haha!

Torsdag, det började med att jag gick upp kvart över sju fixade mig o sprang iväg till idrotten. Var inte med eftersom jag igår sträckte benet så gick på en promenad till donken o käkade frukost där med några trevliga tjejer. Det var en massa mys. Sen hade vi matte gick helt okej jag satt o ritade ^^ och efter det dataprov och jag vet att jag klarade det iaf det sa läraren. status till mig :p sen lunch äcklig mat och efter det TVÅ TIMMARS ENGELSKA! hey there, snacka om att jag fick panik ja verkligen hatar engelska! men åh så underbart, saii hjälpte mig en massa och fick mig att ligga före alla andra så woho på mig! jag känner mig duktig. Och nu har ja precis kommit hem. Fryser om fötterna ennu och är lite småtrött ska leta reda på något gott o dricka i kylen. Juice tack med smak av hallon *w* <3

Cacci

2 kommentarer:

Åshild sa...

Hei! Takk for kommentar :) Artig at noen fra Sverige har vært inne på min blogg :)

Åshild sa...

Ja, sommer er flott! :D