5 december 2008

Fredag - Helg woho!

Igår snodde mamma mitt internet för att jag var hemma från skolan, hehe (a) Men idag lyckades jag tjata tillbaka det, jag räddade mig från att ruttna utan internet en fredagkväll. Självklart kan ja ju vara ute o ha kul istället. Men jag hostar o shit så jag orkar verkligen inte. Jag är slö, jag vet (a) Uhm skolan idag var rätt soft, lite småsur på en viss lärare ennu. Varje skola jag går på så ska alla lärare lägga sig i mitt liv och hur jag mår. Jag mår bra, fine låt mig va! Jag lever och mår bra det är huvudsaken. Och om jag inte orkar göra det som ni säger till mig och göra, vänta ett tag och prata sedan lungt med mig så kan vi nog se till att jag kan göra arbetet iaf! Det är lugnt, men tjata inte då jeflar! Haha inte för att jag tror att någon av mina lärare skulle läsa min blogg, men vem fan vet o.o?

Sitter hemma ensam nu. Det är igentligen pappahelg, men han hör inte av sig längre. Så jag orkar heller inte kontakta honom eftersom han förmodligen endå inte kommer vara hemma i helgen. Han är ju aldrig hemma. Jag saknar min pappa faktiskt. Och om pappa nu läser detta så är jag besviken på dig! Jag saknar min pappa jag hade för ungefär 1½år sedan. Då var du iaf inte ute lika ofta. Bleh :( Nu börjar jag fan att gråta. Ursh ... Aja, det löser väll sig detta oxå.
Men pappa, i miss you <3


Cacci

Inga kommentarer: