7 december 2008

Söndag - Andra advent

Jag pratade i telefon hela natten igen. Eller till klockan fyra. Vid fem/sex någon gång kommer mamma hem och spelar musik o pratar med nån jätte högt. Klockan sju ringer telefonen och det är mammas kompis som vill prata med mamma. Åh herregud kan jag aldrig få sova tänker jag. Så mammas kompis tvingar upp mig för att ge telefonen till mamma. Åhgud stackars mig! Jag är jätte trött nu. Ska snart hoppa in i duschen för ska bort runt tre på adventsfika hos vänner till familjen. Pappa har även bjudit över mig på middag så ska försöka hinna dit till klockan fem eller halv sex. Ja får hoppas att jag hinner, för att träffa pappa vill jag verkligen! Eftersom jag inte träffat han på länge. Men men, jag ska nog duscha nu och fixa mig så slipper mamma vänta. Jag har ingen aning om villka som kmr dit, men det lär jag väll att se.

Cacci

2 kommentarer:

bert sa...

Jag måste bara påpeka att din blogg är väldigt fin!
Jag själv fattar verkligen inte ett skit med alla dessa koder :(
Men som sagt, jätte fin blogg.

Cacci sa...

Tacktack :)
Mja koder är svåra och förstå. Men man lär sig dem sen :)