26 december 2008

Tokio Hotel

Fan vad låtar kan beröra en. Jag vet varför jag lyssnar på Tokio Hotel och varför jag älskar dem! Det har att göra med deras musik, inte för deras utseende. Musiken är bland det bästa jag vet av dem även om jag inte lyssnar på dem lika mycket som förut! Men jag kommer alltid älska Tokio Hotel no matter what! Sitter just nu och lyssnar på Spring Nicht. Så otroligt vacker, jag vill bara börja gråta, men jag kan inte! Tokio Hotels musik har hjälpt mig något frukstansvärt mycket, så jag bryr mig faktiskt inte vad andra tycker om dem! Och idag är ingen vanlig dag, idag är det exakt två år sen jag hörde deras låt beichte för första gången och jag var fast! Idag har jag älskat Tokio Hotel i två år! <3 Jag har aldrig hållt fast i något band så länge förut. Men åh, dem får mig att må bra när jag mår som sämst! <3

Cacci

Inga kommentarer: