1 januari 2009

2009

Jaha årets första blogginlägg dåva. Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Igår var det mys, inget festande eller så, var nykter hela kvällen, hm fast det vart väll en o annan cider iaf! Men full var jag inte! :) Det vart hem efter stan igår o lagade mat med älskling. Idag har vi spenderat mest tid i sängen/soffan och bara tagit det lugnt. Och så ätit då! Kebab och jag vet inte vad. Baby är ju ett matvrak som han är, och jag äter ju inte lika mkt. Var nån dag sen då vi åt kinamat.. Ehm elr ja jag åt lite och han åt resten, vi tog väll 4 små rätter, haha! Och då åt han även glass o friterad banan. Matvrak. Hm jag nämner det ordet jämt.

Börjar bli lite småtrött nu igen, fast endå pigg då ja tryckt i mig en klubba i alla möjliga färger, en sådan man blir blå av i munnen! Och jag sparade som sagt lite kebab, så ska käka det snart igen!!! Mat mat mat. Och jag har märkt att jag är lite mindre aktiv vid datan när Johan är här. Ehm, vad kan det bero på? Jo jag spenderar så mycket tid jag kan med älskling, och är även mer social med familjen. Jag fattar inte varför han alltid står på mammas elr syskonens sida.. Det gör mig småsur! Johan skärp till dig, du ska vara på min sida inte nån annans. Nu blir jag ju ledsen. Nej nu ska jag attackera Johan med pussar, hm.. snart iaf och han försöker tjuvläsa här, det får han inte så nu börjar han hålla på med Debby, och uuuh nu försöker han igen. Som om jag inte ser !! Jag älskar dig Johan!! <3>
Cacci

Inga kommentarer: