3 januari 2009

Lördag - God morgon!

Haha ja jag vet att det är för sent att säga godmorgon! Men jag vaknade faktiskt nyss, eller för en timma sen för att vara exakt! Hade då över 15st olästa sms från olika personer som fråga om ja var vaken eller annat! Seriöst jag kastar mobilen i sjön snart ._. Mamma är inte hemma hon har åkt iväg på hockey i Södertälje, have fun! Och jag känner mig mer eller mindre död här. Och så jävla mycket snö det har kommit, jag fattar inte att det är så mycket! Igår fanns det inte en enda droppe med snö och nu kryllar det av det. Ursh det är ju förfan hemskt!

Idag har jag och Matilda bestämt oss för att börja spela MapleStory igen! Haha fyfan igår hade vi ett sådant sug efter det att det inte var sant. Fast självklart kör vi på privatserver! Så mycket roligare även om vanliga Ms är kul så tar det fööööör lång tid att gå upp i lvl. Fast ja man får ju kämpa lite mera då! Men hon och jag är ett jävla bra team tsm! No mather what!!

Nej nu ska jag ta och fixa lite mat, hungrig som jag är så får Matilda leta efter någon bra privatserver så vi kan spela på! :)

Cacci

Inga kommentarer: