26 oktober 2008

Eyetoy spelande.

Nu har jag nydligen kommit hem från Per och Jenny. Det var rätt mys där ute för det syndes att det var höst på långa vägar ute på landet. Och när vi kom innanför dörren väntade en stor hund där. Hjälp jag som är hundrädd, men hunden var rätt snäll och slickade på en istället för att bita. Nej jag gillar endå inte hundar ;p. Och kommer förmodligen inte göra om det inte är en liten sak. Efter ett tag ville lilljonte visa en kojja dem bygt i en kohage, så jag följde med och passade på att ta lite kort som jag kommer ladda upp här nu. Sedan gick vi in och spelade eyetoy som vi alltid gjorde när vi bodde grannar. Det är ju flera år sen nu. Och jag förlorade självklart, haha!

Naturbild

Taggtråd


Natalie och Jonathan ( min lillebror )


Utomhus


Sesar tror jag han heter 8D


Emelie :)

sist men inte minst, jag spelar eyetoy.

Cacci

Inga kommentarer: