26 oktober 2008

Söndag / dagens planer

Godmorgon!
Eller ja morgon och morgon. Godmiddag kanske låter bättre? Hur som helst gick jag idag upp vid elva, jätte trött var jag och är ennu. Ska försöka få i mig något och hinna fixa mig innan pappa kommer och hämtar upp mig. Vi ska iväg till Kjula för att träffa kompisar till familjen. Jag vill nämnligen med för dem har världens sötaste lilla dotter som heter Emelie. Och självklart har dem två andra ungar, Natalie och Jonathan. Förut för något år sen slog det mig att både jag och Natalie har syskon vid samma namn. Jag har en lillasyster som heter Emelie och Natalie har en lillasyster som heter Emelie. Jag har en lillebror som heter Jonathan, Natalie har en lillebror som heter Jonathan. Så ja rätt sjukt är det i alla fall. Natalie är väll lika gammal som min bror Jonathan, hm 12år trorjag. Haha och hennes syskon är väll 6år och 3år något sådant. Helt ärligt så vet jag inte. Och kameran följer självklart med så det kan bli några söta bilder på Emelie.

Nej nu ska jag klä på mig och fixa till rummet och få i mig något och äta. Här får ni en bild på Emelie tagen med mobilkamera sist jag var där. Valborg alltså :)

En busig liten Emelie.
Cacci

Inga kommentarer: