24 november 2008

Måndag / Ny design

Jag måste verkligen ta tag i det här bloggandet. Det går ju verkligen inte framåt i alla fall. Men jag känner att jag gärna undviker att skriva om jag inte har något vettigt att skriva om. Så då är det lättare att bara vara tyst och vänta tills man känner att man har något vettigt och skriva om. Det är ny vecka, och det är ny dag. Och det startade i katastrof. Jag hade verkligen jätte svårt att sova igår kväll vilket gav resultat till att jag försov mig imorse. Syrran kom inkutande i mitt rum tio i åtta och skrek till mig att gå upp. Åh herregud, på med kläderna platta håret fixa det och sminka sig lite snabbt och sedan ge sig ut på halkbanan. Seriöst så mycket snö det har kommit, var ju inte alls mycket igår. Lyckades iaf inte halka och kom i tid till skolan. ( Jag börjar halv nio och ska även hinna byta om till kockkläderna ) Dagen i skolan gick iaf väldigt segt fram och folk var en aning busiga idag. Några höll i ett luciatåg, alltså Mickis, Denisé och Tim. Synd att jag missade det. På lunchen kastade folk sallad på varran som alltid. Det börjar bli en stor vana dem dagar vi är i köket/restaurangen, haha! Och till sluta handlade det om isbitar och kaffepulver. Det såg ut som en katastrof i klassrummet vi äter lunch i och i gången i köket till restaurangen. Jag och Mickis blev hotade av killarna att bli mulade i snön efter lektionens slut. ( Lektionen varade till klockan två ) Så vi skyndade oss upp bytte om och sprang iväg mot tågstationen där Mickis skulle ta bussen hem och jag fortsätta hem till mig, sedan har jag bara städat rummet och suttit här framför datan. Har inte orkat att göra något helt enkelt och ikväll blir det glo på Prison Break på kanal tre ! <3 Kärlek på det programet!

Håller även på och fixar en ny design till bloggen, färgerna kommer att gå i rött svart vitt och grått för min del. För att få in en liten julkänsla helt enkel. Kommer även att skapa en ny bildheader i dessa färger eller något liknande.

Cacci

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, detdär ed att kasta sallad & shiet på vara låter galet ._. Me det var galet va kallt det va idag btw, jag hade bara skinnjacka - frös fan ihjäl <3