13 december 2008

Lördag - Lucia

Jag sov väldigt länge idag, chockerande? Inte! Haha, när jag vaknade hade jag två supersöta sms från Johan, åh gud vad glad jag blev! Snacka om att jag älskar killen han är underbar. Och om cirka en vecka åker jag till honom. Eller ja på fredag nästa vecka, och gud vad jag längtar! Vill verkligen ha det förbaskade jullovet nu så jag kan sätta mig på bussen till nyköping o möta upp honom där och sedan åka till han i nävekvarn. Jag vet, ödemarken! Men wtf, ja får träffa baby iaf! Det räcker för att jag ska bli glad glad glad!

Just nu är morfar här. Han ska tydligen ut och festa och sova över här. Klockrent, men han bor i Kungsör så därför får han bo här när han ska ut i eskilstuna! Mamma som bestämmer inte jag, och som tur sover han i syrrans rum. Så kanske jag har syster sovandes här inne inatt. Jag vet inte riktigt. Mamma kom precis och sa att vi var bortbjudna på mat. Och jag som ser ut som ett nyvaket troll. Inte fixat håret sminkat mig elr så, går omkring i mjukiskläder o bara lyssnar på musik ( låten i inlägget under ) kan inte sluta den är så jävla söt! Åh nu fick jag sms av Johan igen, sötsak det dära! hihi (a)

Claudia är även inne på msn. Ganska skönt att snacka med henne sen hon fick åka iväg, vet ej vad ja skulle göra då när jag fick reda på det. Fick sådan panik och var jätte orolig. Hoppas allt blir bättre snart oxå. Hon förtjänar verkligen inte att vara där nere! Även om hon skulle åkt dit under jul och nyår så kan ju inte ens mamma tvinga iväg en mot sin vilja. Det kommer bli bra sen vilket som! Det vet jag.

Cacci

Inga kommentarer: