14 december 2008

Söndag - Tredje advent

Julen kryper närmare och närmare för varje dag som går. Det är exakt 10 dagar tills julafton. Jag längtar. Och jag har så mycket och göra innan, iår tänker jag inte shoppa julklappar. Nej för jag åker ju till Baby på fredag så alla pengar går åt till det. Men innan dess ska jag hinna med lite saker i veckan. Typ som att träffa Bella det var ju år sen sist, shoppa julklappar för farmors pengar till mig själv, matteprov och även plugga till det och sedan skolavslutningen! Och jag vill ha pengar pengar pengar i massor på julafton! Haha, jag ska ta en stockholmstur med Bella mellan jul o nyår där för att köpa hår! Mitt börjar ju bli så slitet så nu kmr jag lägga ut runt 1500kr på hår, IGEN! Haha men denna gång ska jag ta 60-70cm istället för 47cm! Det blir nog bra det med. Hm känns som jag sitter och snackar med mig själv. Lite läskigt sådär.

Justja jag ska även hinna med att träffa Anton, typ efter julafton elr nått sa han för innan jul är jag ju hos baby! Mihiw. Uh bleh o ursh xD vet ej vad ja mer ska skriva typ. så pusshej

Cacci

Inga kommentarer: