16 december 2008

Tisdag - Trött ._.

Åh ja bloggade inte igår, men ja har en anledning varför. Så efter skolan igår mötte jag farmor nere på stan och gick runt där i nån timma och shoppade kläder för ett par tusen (a) haha! När jag kom hem igen la jag mig ner på sängen o somnade! Jag hann inte vara med och klä julgranen för jag sov! Katastrof, men mamma väckte mig halv åtta och runt nio ringde baby mig och vi snackade tills PB började. Efter det gick ja o sov igen! Klockan ett var det sist jag kollade på klockan och sedan försov jag mig idag. Hann inte få i mig frukost så dagen idag har i stort sett vart slö. Och jag mår inge vidare. Är fortfarande sjukt trött och mår lite dålit. Uh skulle kunna somna nu men nej! Jag sover på tok för mycket för att ja annars ska kunna gå upp. Och snart är det fredag och då åker jag till baby! Jag längtar! <3

Cacci

Inga kommentarer: