14 december 2008

Planering för nästa vecka!

Har planerat in lite för nästa vecka nu. Känns jobbigt som fan att ha saker man måste göra. Som imorn skola, sen halv tre möta farmor på stan för att shoppa julklappar. På tisdag först skola sen hem fixa mig och fotografera ( om jag orkar ) sedan på onsdag skola och träffa Bella. Försöka hitta något snyggt o ha på mig på skolavslutningen oxå. Annars får ja rota i garderoben o mixtra ihop något snyggt! På torsdag är det skolavslutningen sen hem och fortsätta sova, sen packa för fredagen då ja ska åka till baby. Jag har alltså saker att göra hela veckan. Det är inte normalt för mig :p jag brukar typ göra EN sak max i veckan sen slappa resten. Justja på tisdagen måste jag plugga lite, iaf uggla igenom matteboken! prov på onsdag. Ursh ja orkar inte!!!! Aja jag har ett lov och se fram imot! <3

Cacci

2 kommentarer:

Anonym sa...

men shoppa julklappar är ju alltid roligt :)

Anonym sa...

men shoppa julklappar är ju alltid roligt :)