11 december 2008

Torsdag - är i skolan

Är i skolan just nu. Jag försov mig imorse så jag kom inte iväg till idrotten så jag stack i tid till matten istället. Jag är iaf lite duktig (a) just nu har vi datakunskap ingen arbetar typ, elr jo töntarna i klassen men inte vi andra haha. Mickis sitter vid datan breve mig och glor runt på bilddagboken. Har nyss vart inne på sidan med men passar på att upptatera bloggen oxå. Läraren märker ingenting, hur korkad får man bli? Ingen gör ju det man ska utan sitter och leker istället. Hmm. Torsdag idag, har inga planer för dagen förutom skolan och sedan hem antar jag. Ska kontaka farmor nästan vecka för julshopping! I love it! Nu är det snart jul<3

Måste bara säga, jag är kär. I Johan. Nej inte Johan Palm som Leone säger, utan en annan Johan. Vill ha lov nu så ja kan åka till han! ja vill nu :( <3

Cacci

Inga kommentarer: