10 december 2008

Onsdag - Jag vet inte ._.

Dagen har varit allmänt seg, vet inte riktigt vad. Hade en dröm om Claudia inatt, om att hon fick komma hem från sverige men var tvungen och bo hemma hos mig med Alexandra. Det var så skumt hela drömmen var sjuk. Jag vaknade upp iaf och tog mig iväg till skolan. Hade bara en lektion vilket var bra, men hade vi vetat innan att även matten var inställd hade man ju knappast gått typ. Elr ja jag skulle nog gått iaf bättre att ha närvaro än ingen alls. Det var iaf bild vi hade, läraren fick mig att rita en tomat med skugga och allt på 20min, den var fail som fan för jag rita ju bara lite. Men den vart MVG enligt mig då :D men enligt han fail nej men xD fail och mvg från mig det e status. Jag ger mig själv betyg :) Lyssnar på en låt som jag gjort hela dan med en svensk/latin rappare elr något sånt, reggaeton iaf, vilket är bäst! kärat ner mig i en låt iaf! Den är bäst <3

Och till Claudia, din kommentar gjorde dagen värd, ja saknar dig och hoppas du snart kommer hem även om januari är snart känns dem som år. <3

Cacci

Inga kommentarer: