6 januari 2009

Claudia is home!

Yes fick ett oväntat sms igår av Claudia där hon skrev att hon var HEMMA! Asså det är inte förståligt men jag måste nog inse att jag inte drömmer. Att sötan är hemma i sverige igen! Men hur hela situationen blir vet varken jag eller Claudia, hoppas det bara löser sig :)

Godmorgon... Haha! Jag vet, men det är sista lovdagen. Kollade på hockey inatt. Sverige-Kanada. Grattis till kanada men det var sådant fruktansvärt fult spel. Och gud ja kan inte släppa ögonen från snyggishmålvakten Markström !! Grrr han va riktigt jevla het het het!!! Förlåt Johan, jag kmr inte kunna kolla på hockey med dig, men du är snyggare. Men uh skulle ju inte säga nej till Markström.. Men som mamma sa ; "Se men inte röra" Stämmer precis! Haha. Nej nu kurrar magen frukosttime! Sen blir det maplestory med Madde och kanske Matilda. Har inte pratat med Matilda ennu, men vem vet hon kanske redan spelar (:

Cacci

Inga kommentarer: