5 januari 2009

Månsdag,

Uh, sist jag kollade på klockan inatt var väll runt fyra. Vart tog idén av att sova tidigt vägen ? ._. Jahapp, jag började smsa med massa roligt folk o fortsatte långt in på natten och gick även upp och upptäckte syrran med att kolla på film. Så jag bänkade mig i soffan framför filmen med henne. Lite småmysigt sådär. Fast hon gilla inte att ja satt så nära henne, men det gjorde jag! Saknar ju Johans närhet så förbaskat mycket.

Gick upp rätt tidigt idag och duschade, jag hatar att duscha på morgonen bland det värsta jag vet. Har setat och spelat Ms ett tag nu och ska lära Madde och spela det oxå! Hon tjata lite smått så, varför inte? Ska snart börja fixa håret platta det och sätta i löshåret, klä på mig och ta en buss från mig till Emma så jag är hos henne kl 18.00 ungefär. Ska klippa mig! Det är ungefär ett år sedan ja klippte mitt hår, så nu ska ja klippa upp det massa och klippa in löshåret så det inte ser fejk ut! (: Så ska väll börja fixa mig nu då, jobbigt ;_; Haha! Hörs ikväll igen, om ja inte fastnar i Maplestory!

Cacci

Inga kommentarer: