25 januari 2009

Johan åkte hem för cirka en timma sen, det känns lite trist. Eller mycket trist med andra ord :( Jag är ledsen för den jag älskar åkte hem efter en underbar helg tillsammans. Kommer inte kunna träffa honom på två veckor för han ska till sin pappa nästa helg. Så jag hakar på trenden och åker till min pappa, ja jag känner att jag vill komma bort från mamma och allt nu. Och spendera tid med pappa. Träffar ju inte han lika mycket längre så det är väldigt trist. Hoppas bara han blir hemma nästa helg så man kanske kan hitta på något tillsammans :)

Är trött, men ändå helt pigg. Är sugen på varm choklad med grädde. Ska få med Mickis på fika imorn efter skolan, på tal om skolan så har vi prov imorgon om bakterier och hygien. Och på tisdag om kött. Förra veckan hade jag tre prov, fast två av dem var på samma lektion och det gick strålande MVG och VG+ jag var tvungen o skryta lite för jag är sjukt stolt! Och på det tredje provet tror jag nog att det gick bra, jag hoppas på det i alla fall. Ska nog snart få mamma och färga håret på mig, har utväxt så det visslar om det, och kan ju passa på ikväll då jag endå ska duscha så. Nej nu somnar jag snart, är såååå trött.. Iaf i ögonen. Jag måste sluta med att sitta vid datan så mycket. Men det finns så mycket o göra på den, bilddagboken, bloggen, emocore, msn och såklart den underbara musiken<3

Jag ÄLSKAR musik, det är fan det bästa som finns.. ja det är bättre än något annat. Om jag hade fått välja är ja hellre blind än döv, tänk er att inte kunna höra något alls, så tyst och tråkigt det skulle vara! Nej nu ska jag erövra den sista biten kladdkaka som blev kvar sen min o Johans onyttiga frukost. Puss puss!

Cacci

1 kommentar:

Anonym sa...

v: Japp :D Gick i samma klass som isabella förut :P så jag evt vem du är ;) haha