19 januari 2009

Min blogg, mitt val!

Jag är så sjukt seg på att skriva här i bloggen, men det är min blogg och mitt val till när jag vill skriva och vad jag vill skriva om. Min blogg helt enkelt. Jag skriver precis vad jag vill, tycker och tänker osv! Ingen ska få säga vad jag ska få skriva om och inte skriva om. Min blogg!

Väldigt skön helg tillsammans med Johan, på fredagen mötte jag upp honom och vi åkte till pappa där vi vart bjudna på tacos, inte min favoriträtt men det går att äta. Pappa hade gjort om en hel del, väldigt mysigt det märks att Linn har flyttat in där mer eller mindre. Fick min julklapp av henne oxå, en underbar parfym! Jag älskar den, tack så jätte mycket igen. Efter maten så myste vi i soffan till let's dance, och under nyheterna skjussade pappa hem oss till mamma. Tack för en trevlig kväll! :)

När vi kom hem så gjorde vi inte alls mycket, kollade vem som åkte ut ur let's dance och gick väll sedan och la oss, vi var ju sjukt trötta. I alla fall Johan som gått upp tidigt på morgonen. På lördagen sov vi rätt länge gick sedan upp och fixade mat, fy så gott. Åt rätt mycket faktiskt. Efter ett tag kom Nicka och Luana över för att bara "äta" men dem kom inte hem förns dan efter då jag och Johan var barnvakt och Luana när mamma och Nicka gick ut för att festa, eller något sådant. Vi somnade även rätt tidigt då med, men vafan skönt o sova och bara vara nära varandra! På söndagen skulle Johan åka hem vi gick upp rätt tidigt runt elva, då fick Nicka fnatt och skulle laga mat, började woocka och jag o Johan gick och köpte saker till maten, det var väldigt gott! Vi kollade även på Horton, den dära elefanten inte sett den förns då, jag skrattade sönder.

När Johan åkte hem vart jag ledsen, det var runt fyra! Jag saknar han mer än någonsin nu, känns så förbaskat tomt utan honom och så sjukt tråkigt och sova ensam i min säng.. Johan kom tillbaka nu snälla jag behöver dig!!

Skolan idag var riktigt skön, hade hygien och slutade redan vid elva, stack hem och har bara tagit det lungt idag, det kan behövas sådana dagar! Imorgon har jag prov i livsmedelskunskapen om kryddor och svampar, ska snart sätta mig och plugga lite på det och ikväll är det Prison Break! Ska även ta och snacka med Mickis om imorgon efter skolan om en sak, det kommer gå bra för dig i alla fall Mickis, jag följer med om du vill det!

Cacci

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset.. Ska verkligen kika in hennes blogg!