17 januari 2009

- Ren jävla avundsjuka bitches!

Jag är trött på er små fittiga horungar som ringer hela jävla tiden. Ni har ju förfan inte ett enda vettigt ord och säga, det enda ni får ur er är ord som; "emo, hora, fitta, gå o dö, du är äcklig" osv. Vet ni, jag bryr mig inte, för det är så att mitt självförtroende är sjukt så mycket bättre än erat, jag ringer inte folk med dolt nummer och trackar dem med ord som ni tror är kränkande. Jag är inget av det? Vad försöker ni med? Få mig att ta mitt liv? Sällan jag mår så jävla bra jag bara kan göra, så varför försöka förstöra? Ni är bara rent utsakt patetiska, jag hoppas seriöst ni dör, och ni känner förfan inte ens mig. Så varför sitter ni och dömmer mig? OMOGET!!!! Kom tillbaka när ni verkligen kan stå för det ni säger istället för att sitta o skratta åt det. Ja, omogna! Och bara för att jag är så mycket bättre än er så kan ja inte göra något åt det, för det är jag som är bättre än er, ni suger.

NI SUGER KUK SUCKERS!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit, orka folk som har så lite liv att de måste tracka andra! Bra att du står på dig :)

Cacci sa...

Jag bryr mig inte så mycket, tkr det bara är så onödigt :)