9 december 2008

Tisdag - Fan oxå

Jag har fortfarande svårt att andas sen jag läste i Alexs blogg att du inte är kvar i sverige längre. Kunde du inte sagt något? Din mobil ifråntogs direkt du kom hem, men endå. Åh gud jag fattar inte att du är nere hos din pappa i polen. Jag kan inte förstå det. Jag vet varför du är där, tänker inte skriva ut. Men fyfan! Ja kan inte hålla tårarna tillbaka. Jag hoppas du kommer hem snart och jag gör vad jag kan för att få hem dig till sverige. Det ska bli bra, ja lovar! <3>

5 kommentarer:

Anonym sa...

hon hann bara ringa ett samtal från hemtelefonen och hon kunde säkert mitt utantill drf ringde hon.. jag har pratat med min mamma som är polsk hon ska ringa ner dit och försöka hjälpa :(

Anonym sa...

Gumman!
Jag mar bara bra, mamma tog min mobil sa jag kunde inte skriva natt.. dessutom sa hade jag en timme pa mej att packa och jag hann bara ringa ett samtal.

Men jag mar somsagt bra, tanker komma hem till Sverige i Januari och fortsatta ga i skolan dar..vart jag kommer bo far jag se!
Ska forsoka vara inne pa datan mycket, men det ar svart da den gar sonder 24/7
Sa ta det lungt, jag kommer tillbaks :)!

Very much love / Cludden

olivia sa...

är det alexander som kommenterat eller är det någon som skämtat och skrivit?

olivia sa...

alexandra*

carolinhe sa...

olivia ; dt är alexandra